۱ شهریور ۱۳۹۰

اطلاعيه رسمى حزب چپ مستقل ايرانى در ارتباط با لزوم خروج مجاهدين خلق از ليست تروريستى آمريكا



اطلاعيه رسمى حزب چپ مستقل ايرانى در ارتباط با لزوم خروج مجاهدين خلق از ليست تروريستى آمريكا و تبريكات حزب در ارتباط با پيروزى انقلاب ليبى و درسهايى كه ما ايرانيان برانداز ميتوانيم از آن بگيريم!

آزادى ليبى از چنگالِ خونبارِ قذافى به آزاديخواهان جهان مباركباد. شانسى كه مردم ليبى داشتند، شجاعت ملّى، حمايت بين المللى و عدم حضور اپوزيسيون حكومتى بود. معلوم است چنين خيزش گستردهٌ غير دولتى پيروز ميشود.

اين پيروزى مردمى هر چه بيشتر از گذشته نقش كثيف و منفى (بترتيب نجاست و سابقهٌ بد: رفسنجانى، خاتمى، كديور، موسوى و كهروبى و الباقى اُپوزيسيون حكومتى) را نشان ميدهد. بار ديگر به ما ايرانيان و جهانيان ثابت شد كه در مسير نبرد با فاشيستها و جنايتكارانى همچون مبارك ، قذافى و اسد نمى توان از اعتراض سكوت، رفرم دروني، رجعت به دوران امام راحل و ساير شيوه هاى مرسوم در سيستمهاى دموكراتيك استفاده نمود.

اين درست است كه جوانان دلاور و مبارز ما فرداى خيانت سرانِ سبز، سبز برانداز شدند و عكسهاى خامنه اى و خمينى را به آتش كشيدند، أمّا از روزهاى اوج جنبش فاصله گرفته بوديم و حكومت بر اوضاع سوار شده بود.

اين درست است كه طرفداران كهروبى هم امروز به سبز برانداز پيوسته اند ولى هنوز نماينده شان در خارج با لفظ آقا از خمينى دجال ياد ميكند. اينان تا به لجن بودن امام راحلشان اعتراف نكنند جايى در جنبش نبايد داشته باشند. مرگ بر خمينى اصل اين جنبش است. صرفِ محكوم كردن إعدامهاى ٦٧ كافى نيست. پيوستن با مردم با چسبيدن به ريش پوسيدهٌ خمينى در قبر سنخيتى ندارد.

از طرف ديگر رجلِ ارتجاع ، قاتلينِ سابقى همچون كديور انتر كه حالا از ترس قيام مردم به دامان سيا پناهنده شده اند، اينروزها در خارج با عدّه اى معلوم الحال بر عليه مجاهدين و اپوزيسيون متحد و خواستار باقى ماندن مجاهدين در ليست تروريستى وزارت امور خارجه شده اند. ما اصلاً اينجا قصد حمايت از سياستهاى مجاهدين را نداريم. أمّا باقى ماندنِ مجاهدين در ليست، مانع بزرگى درانتقال هموطنانمان از عراق به كشورهاى امن خواهد شد. هر كس امروز با كديورها هم آواز شود در خونريزيهاى آينده سهيم خواهد بود.

كديور اين دجال ديو صفت توبه نكرده كه هيچ، در سالگرد اعدامهاى ٦٧ قصد قتل عام الباقى مجاهدين در اشرف را دارد. آنهم در كجا؟ نه در ايران و دفتر ساواما. همينجا در خارج كشور وسط اپوزيسيون.

بسيارى از گروههاى اپوزيسيون از طيفهاى مختلف راست و چپ اين ترفند ملايان را شناسايي كرده اند و عليرغم اختلافاتاشان با مجاهدين، اين أقدام مشترك ناياك، تريتا پارسى، كديور و ملايان حاكم بر ايران را محكوم كرده اند.

حزب مستقل چپ در اين روز خجسته بزرگ كه يك كشور ديگر با نوازش موسم عربى آزاد و خجسته شد، به ايرانيان پيام ميدهد كه با كنار گذاشتن استحاله جويان حكومتى و افشاى گستردهٌ آنان، جنبش سراسرىِ سرنگونى طلبان را وارد فاز نهايى آن كنند. بعد از گذر از سقوط حافظ اسد ما به كديورها و موسويها احتياجى نداريم. زمان گذر از سبز مصالحه جو گذشته است. سبزى سبز است كه برانداز بأشد.

امروز جنبش ايرانيان در يك امتحان تاريخى آزمايش ميشود و آن نبرد گسترده براى خروج مجاهدين و نجات هموطنان در اشرف خواهد بود. حزب ما ضمن محكوم كردن اقدامات طرفداران سبزهاى حكومتى در خارج، از خارج شدن مجاهدين از ليست تروريستى شديداً حمايت ميكند.

حزب چپ مستقل ايرانى


٢١ آگوست ٢٠١١

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: