۹ اردیبهشت ۱۳۹۱

نامه به مسئولین محترم بالاترین

تو این پنج سالی که در بالاترین فعالیت کردم هیچ گاه بی عدالتی و تبعض مثل این چند ماه اخیر ندیدم چرا باید به این راحتی بخاطر سیاست کلی سایت معیارهای والای انسانی زیر پا قرار بگیرد؟ دیروز در بالاترین کاربری یک خبر غیر واقعی و دروغ را به همراه یک عکس جعلی در بالاترین قرار داده بود و چون من منبع آن عکس را که بر گرفته از فیلم حکومتی نفوذی بود با سند و مدرک بخوبی می شناختم این لینک را بعنوان خبر غیر واقعی گزارش کردم ولی متاسفانه و به دلایلی مبهم این گزارش من نادیده گرفته شد
امروز مطلبی در وبلاگم نوشتم درباره این خبر غیر واقعی و با استناد به مدارک و لینکها آن را اثبات کردم و هر دانش آموز از دبیرستان گریخته هم می تواند به راحتی به صحت و سقم آن پی ببرد و با گذاشتن تیک ویژه بالاترین آن را در سایت بالاترین قرار دادم و با کمال تعجب نه تنها خبر اثبات شده دروغ هنوز دربالاترین دراهتزاز است بلکه حساب کاربری من را هم برای همیشه بستند
لطف کنید و یک بار دیگر مطلب مرا بخوانید . زیرا که فکر می کنم شاید اشتباهی از طرف بالایاری رخ داده باشد ولی اگر همچنان فکر می کنید که برخوردتان درست بوده دیگر مرا با شما حرفی نیست! شما را خوش و ما را به سلامت

کاربر پریشان

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: