۱۳ دی ۱۳۹۰

مصداق بارز تفتیش عقاید و ترور اندیشه


علیرضا یعقوبی

طی پستی در سایت "آزادگی" لیستی از هوادران سازمان مجاهدین خلق فعال در آن سایت ارائه گردید. این لیست که بیشک از سوی وزارت بدنام اطلاعات تهیه شده و در سایت "آزادگی" به نمایش گذاشته شده است مصداق بارز تفتیش عقاید و ترور اندیشه و افشای اطلاعات خصوصی افراد حقیقی می باشد و بنا به قوانین حقوقی بین المللی عاملان افشای آن می توانند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

تا آنجا که به هوادران مجاهدین خلق ایران و خانواده بزرگ مقاومت ایران بر می گردد هواداری از این سازمان و عضویت در خانواده بزرگ مقاومت از بزرگترین افتخارات زندگی این افراد محسوب شده و بسا مایه مباهات و افتخار فردی می باشد و ان کسی باید برود شرم کند که در خدمت وزارت بدنام اطلاعات آخوندی است و هیزم بیار آتش رژیمی است که حرث و نسل ایران را سوزانده و خاکستر کرده است. عاملان و آمران جنایت را هرگز گریزی از پاسخگوئی نخواهد بود. اما آنچه که نگران کننده است همانا دراز شدن دست وزارت بدنام اطلاعات رژیم تا آمریکا است که سعی دارد دستگاه تفتیش عقاید خود را تا درون خاک آمریکا کشوری که خود را مهد آزادی و نگهبان و حافظ حقوق بشر می داند صادر نموده و بسط و گسترش دهد تا بدینوسیله زمینه ترور این افراد را در کشورهای مختلف فراهم اورد امری که طی روزهای گذشته در فرانسه اتفاق افتاده و یکی از هموطنان پناهنده ایرانی در حمله اراذل و اوباش وابسته به وزارت اطلاعات رژیم در فرانسه با چاقو شدیدا زخمی شده و در بیمارستان بستری گردیده است.

بدینوسیله اعتراض شدید خود را از افشای این لیست ابراز داشته و از مدیر سایت "آزادگی" انتظار داشته که به احترام نام سایت خود هم که شده این عمل را تقبیح و محکوم نماید.

هموطنان آزاده را به اعتراض به این عمل تروریستی فرا می خواند. باید یکصدا در مقابل تحرکات علنی و رسوای وزارت بدنام اطلاعات و اجیر شدگانش در خارج از کشور ایستادگی نمود و به آنها اجازه نداد که سرویس های اطلاعاتی خود را آنچنان وقیحانه فعال ساخته که لیست هوادران یک جریان اپوزیسیون را افشا سازند که این خود مقدمه ای خواهد بود بر ترور فیریکی فعالان مقاومت ایران که در ادامه خود دامن همه را خواهد گرفت.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: